Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Εγχειρίδιο: Πώς εκτελείς μια χώρα...

... ενώ βοηθάς μια τράπεζα, ούτως ώστε να γίνει "πολύ μεγάλη για να καταρρεύσει".

Στη γνωστή δημοσιογραφική ιστοσελίδα The Press Project δημοσιεύονται τα ντοκουμένα που αποδείχνουν ότι η υπαγωγή της Κύπρου σε μνημόνιο, η καταλήστευση των καταθετών και η διόγκωση της Τράπεζας Πειραιώς του Μιχάλη Σάλλα είχαν αποφασιστεί μήνες πριν.
Μάλιστα, το πρώην στέλεχος της περιβόητης Goldman Sachs Μάριο Ντράγκι και τα υπόλοιπα μπουμπούκια της ΕΕ δεν έδωσαν καμία ανάσα στην κυβέρνηση Χριστόφια, μέχρι να την αντικαταστήσουν με την πιο πειθήνια του Αναστασιάδη.
Αν δεν σας θυμίζει τίποτε ή δεν σας ανησυχεί, τότε διαβάστε αυτό:

http://www.thepressproject.gr/article/73440/To-senario-Kuprou-kai-pos-i-Peiraios-ebgale-34-dis-se-ena-bradu

6 σχόλια:

Mia Petra είπε...

Και μου θυμίζει, και με ανησυχεί... "Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου", για χώρες που είναι πιο ευάλωτες, για πολλούς και διάφορους λόγους...

KOYKLITIS είπε...

Το βέβαιο είναι ότι τέτοιους ή παρόμοιους σχεδιασμούς θα έχουν κάνει και για μας.
Το θέμα είναι να έχουμε κι εμείς τα δικά μας σχέδια που θα ανατρέψουν τα δικά τους.
Δεν είμαι απαισιόδοξος επειδή μου αρέσει να είμαι αισιόδοξος!

Γλαύκη είπε...

Αυτό είναι το εφιαλτικό σενάριο και το γνωρίζουμε, Λωτοφάγε μου. Όμως συμφωνώ και θέλω να είμαι αισιόδοξη, όπως ο Κουκλίτης πιο πάνω το να έχουμε τα δικά μας σχέδια και μόνο ενωμένοι, όσο είναι δυνατό αυτό, να ανατρέψουμε τα δικά τους!
Καλό σου απόγευμα!

Λωτοφάγος είπε...

Η Κύπρος διασύρθηκε προτού καταληστευθεί, φίλοι μου. Όπως ακριβώς και η Ελλάδα.
Μόνο που σε αυτή την περίπτωση, συνήργησε ο συγκεκριμένος τραπεζίτης, ο οποίος κατάφερε να μετατρέψει την Πειραιώς, από χρεωμένη, στη μεγαλύτερη τράπεζα στην Ελλάδα.
Με ξένα κόλλυβα, δηλαδή.

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Μέσα στην ΕΕ δεν υπάρχει καμία ευοίωνη προοπτική για το λαό μας.
Έχουμε να κάνουμε με τσακάλια αδηφάγα...

Λωτοφάγος είπε...

@ Αυτό πιστεύω πλέον κι εγώ, Ιχνηλάτη μου.