Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Γιάννη μου, το υπουργείο σου!

Το δις εξαμαρτείν, ουκ ανδρός σοφού, λέει μια ινδιάνικη παροιμία.
Την πρώτη φορά, κάποιοι ουρανοκατέβατοι έκαψαν ένα περιπολικό που είχε πάει να διερευνήσει ένα τροχαίο στα Εξάρχεια. Όσοι περίοικοι επιχείρησαν να τους σταματήσουν, έφαγαν μπούφλες, έμαθα.
Τη δεύτερη φορά, και συγκεκριμένα την Πέμπτη που μας πέρασε, η Πατησίων έκλεισε από καμιά τριακοσαριά "κουκουλοφόρους", που έκαψαν τρία αυτοκίνητα στη Στουρνάρα. Η αστυνομία δεν έριξε χημικά, και πολύ καλά έκανε, διότι δεν φταίει ο άμαχος πληθυσμός. Συλλήψεις έκανε;

Πάντα επίκαιρος ο Πέτρος Ζερβός (Εφ.τ.Συν. 28.2.15)

Τι είναι αυτό που σας έπεισε, κύριε Γιάννη Πανούση μου, ότι θα περιοριζόταν η προβοκάτσια στα Εξάρχεια; Γιατί δεν ξηλώσατε τα στελέχη του προηγούμενου καθεστώτος; Δεν σας έφτασαν οι δύο πισώπλατες μαχαιριές; Αυτός ο Νίτσας, με ποιο δικαίωμα υπογράφει εντολή να ανοίξουν τα σύνορα;
Γιατί διεξάγετε ΕΔΕ και δεν τον παύετε πάραυτα; Η διαταγή είχε ονοματεπώνυμο. Σαν τη σοκολάτα.

Κύριε Γιάνη Βαρουφάκη, τελειώσατε με τα εγχώρια κανάλια; Μήπως, μετά τη νέα προβοκάτσια, την οποία έσπευσε να παρουσιάσει το Σκάι, προτίθεστε επιτέλους να εισπράξετε εκείνα τα εκατομμύρια που χρωστούν οι εθνικοί μας εργολάβοι και μεγαλοεκδότες;
Μήπως θα προχωρήσει επιτέλους ο πλειοδοτικός διαγωνισμός για τις συχνότητες;
Μήπως θα εισπραχθεί το 20% από τις διαφημίσεις;

Ξέρετε, εγώ έχω πληρώσει όλους μου τους φόρους. Έχω περιορίσει τη ζωή μου στα απολύτως απαραίτητα, για να μην σαλτάρω. Με τα χρήματά μου στηρίζω την ελληνική οικονομία. Πιστεύω στη Δημοκρατία. Δεν περιμένω διορισμό ούτε κρατικοδίαιτο βίο για μένα και τα παιδιά μου. Δικαιοσύνη περιμένω.
Να μην τα μασάτε όταν σας ρωτούν για τη φορολογία του πλούτου.
Αρχίστε από τα μικρά:
  • να εκπίπτουν όλες οι αποδείξεις από γιατρούς, δικηγόρους, υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους, κέντρα διασκέδασης και εστίασης.
  • να επιβάλετε έκτακτη εισφορά στους εφοπλιστές, μεγαλοεργολάβους και λοιπούς ευπατρίδηδες
  • να μην φορολογείτε την πρώτη κατοικία, μέχρι κάποια τετραγωνικά, αναλόγως των μελών της οικογένειας και
  • να βρείτε, μέσω της κατανάλωσης ενέργειας και νερού, ποιοι νοικιάζουν ακίνητα χωρίς να το δηλώνουν. Σας διαβεβαιώνω ότι είναι πολλοί.

Αυτά. Έξυπνοι είστε, καθηγητές είστε, μπορείτε να βρείτε και άλλα. Δεν θέλω να μείνω και πάλι ο μαλάκας της υπόθεσης.

4 σχόλια:

Μαζεστίξ είπε...

Δεν έχω να προσθέσω τίποτα.
Πέρασα απλώς να δηλώσω τη συμφωνία μου.

Κια, μια και μου 'ρθε τώρα, με αφορμή τα παραπάνω, να θυμίσω το ρητό:
"η διαφορά θεωρίας και πράξης είναι πολύ μικρή στη θεωρία αλλά πολύ μεγάλη στην πράξη"

Λωτοφάγος είπε...

@ Πολύ σοφή ρήση, Μαζεστίξ. Ποιος την είπε;

Μαζεστίξ είπε...

Δεν ξέρω

KOYKLITIS είπε...

Στη γωνία είμαστε και περιμένουμε Λωτο αλλά ας κάνουμε λίγη υπομονή.
Την κυβέρνηση πήραμε αλλά την εξουσία ακόμα, γιατί αυτό χρειάζεται λίγο χρόνο και πολλή δουλειά για να γίνει.
Το απόφθεγμα του Μαζεστίξ ωραίο αλλά ορκίζομαι ότι δεν είναι δικό μου!