Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2014

Τρείς απορίες

  1. Πόθεν συμπεραίνει ότι μόλις το 5% του δημόσιου χρέους είναι απεχθές, ο Γιώργος Σταθάκης; Έγινε λογιστικός έλεγχος και δεν μας το είπανε; Κάποιος μας δουλεύει εδώ πέρα, μου φαίνεται. Δεν μας έφταναν οι φαιδρότητες των τελευταίων ημερών, έχουμε και λεκτικές βόμβες από τον ΣΥΡΙΖΑ! Η ευτυχία, συνεχίζει ο κύριος καθηγητής, βρίσκεται μόνο στο ευρώ. Περίεργο. Σε διαφορετικές χώρες ζούμε, μάλλον.
  2. Τώρα θυμήθηκαν να διαμαρτυρηθούν οι αγρότες; Πού ήταν τόσα χρόνια; Έχουν υπόψη τους τι σημαίνει για αυτούς η απόφαση της ΕΕ, η οποία παραδίδει την εμπορία σπόρων σε πολυεθνικές όπως η περιβόητη Monsanto; Ή μόλις τέλειωσαν οι αγροτικές εργασίες σκέφτηκαν να αγωνιστούν για τις επιδοτήσεις, τιμώντας τη μακροχρόνια πασοκική παράδοση;
  3. enoploi copy
    Του Πάνου από το Ποντίκι
  4. Ιδέα μου είναι ή εκείνο το "ραντεβού στα γουναράδικα", με το οποίο κλείνει το βίντεό του ο Ξηρός είναι προβοκατόρικο και όχι αποτέλεσμα άγνοιας για την αρχική του σημασία; Μήπως μπήκε για να κάνουμε τη σύνδεση με τον Διαμαντόπουλο; Πάντως, δεν τρομάξαμε.

4 σχόλια:

Κεράσια και Κρίνοι είπε...

Μέσα στο μυαλό μας είσαι!

KOYKLITIS είπε...

Κι εγώ τις ίδιες απορίες, και κάμποσες ακόμα, έχω αλλά ας μη τις ξεδιπλώσω.
Να πω μόνο πως όταν διάβαζε ο Ξηρός την ¨επαναστατική διακήρυξη¨ περισσότερο θύμιζε φοβισμένο ανθρωπάκι παρά τον αδίστακτο εκτελεστή της 17Ν.

Λωτοφάγος είπε...

@ Σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο, Κερασιά μου. Δηλαδή, δεν καταπίνουμε τίποτε αμάσητο.
Καλή σου νύχτα

Λωτοφάγος είπε...

@ "Ποινήν εκτίω", που θά'λεγε κι ο Πολύδωρας, φίλε Κουκλίτη.
Καλή σου νύχτα.