Τρίτη, 5 Μαρτίου 2013

Μετά την παπαριά του ΕΟΤ που πληρώσαμε 10.000 ευρώ (!!!) ως νέο λογότυπο,

logo

και φυσικά το γελοίο βιντεάκι στις όχθες του Τάμεση, όπου η Όλγα Κεφαλογιάννη καμαρώνει κάτι κακόμοιρα που χορεύουν ό,τι θέλει ο καθένας,



επιτέλους μία ευφάνταστη και καλοφτιαγμένη ιδέα για τη διαφήμιση της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού:



Διαβάζουμε στην ιστοσελίδα http://www.designmag.gr/mythical-peloponnese/7522 ότι "Την οπτική ταυτότητα του brand “Μυθική Πελοπόννησος” σχεδίασε το γραφείο Altervision, το οποίο επιμελήθηκε και το σχεδιασμό της επίσημης ιστοσελίδας(portal), σε συνεργασία με την Τελεστω. Τα spot, τέλος, έχουν υλοποιηθεί απο την Mindworks".

Οι γραφίστες μας, αδέλφια, είναι από τους καλύτερους του κόσμου. Οι δε διαφημίσεις μας από τις πιο έξυπνες -εξαιρούνται του Jumbo και του ΟΠΑΠ. Θυμηθείτε μόνο εκείνη που παρουσιάζει τη Μερέντα σαν θεϊκή τροφή που υμνείται από αυτούς που τη δοκίμασαν.Διαθέτουμε πολλά ταλέντα, αλλά πάνε χαμένα: το 90% των γραφιστών είναι άνεργοι, έλεγε πριν από μερικούς μήνες στον Ιανό ο... πατριάρχης του είδους Δημήτρης Αρβανίτης

Μαθαίνω επίσης ότι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας εγκανιάζει απευθείας πτήσεις από Μόναχο, Στοκχόλμη, Μόσχα Λονδίνο και Μιλάνο.

Χαίρομαι πάρα πολύ που η Περιφέρεια της Πελοποννήσου ανοίγεται προς τον υπόλοιπο πλανήτη. Αρκεί, βεβαίως, να βελτιωθεί η παροχή υπηρεσιών και να εξαλειφθεί η βλαχομιζέρια.

2 σχόλια:

Μαρία Νι είπε...

Όταν είδα το πρώτο βιντεάκι ούτε καν μου πήγε το μυαλό ότι είναι για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Νόμιζα ότι είναι ακόμα ένα flash mob, και από τα πολύ κακοφτιαγμένα.
Τι προωθεί δλδ δεν κατάλαβα; Και τι απαίσιο τραγούδι ήταν αυτό;
Δες ένα που οργάνωσαν Έλληνες και Κύπριοι φοιτητές στο Μπερμιγχαμ. Όχι για κάποιο σκοπό. Έτσι απλά, επειδή είμαστε Έλληνες.

Όσο για το δεύτερο πραγματικά αριστούργημα.

Καλό βράδυ.

Μαρία Νι είπε...

Πως θα το δεις; Αφού δεν σου έβαλα το σύνδεσμο...
http://www.youtube.com/watch?v=152biXG-H7g&feature=player_embedded