Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αντιδράσεις σε μια καταστροφή, είτε αυτή είναι οικονομική είτε περιβαλλοντική είτε και αποτέλεσμα πολέμου:
Μένεις αδρανής και υπομένεις,
Περιμένεις τον από μηχανής θεό ή ΤΟΝ ηγέτη,
Διαμαρτύρεσαι διαρκώς, χωρίς να κάνεις κάτι ουσιαστικό,
Ή
Αποφασίζεις να δράσεις με όποια όπλα μπορείς να βρεις.
Οι Γιώργος Κλειβοκιώτης, Στάθης Χαϊκάλης και Ονίκ Παλαντζιάν προτίμησαν τον τελευταίο. Έφτιαξαν ένα βιντεάκι για να προσελκύσουν αμερικανούς τουρίστες στην Ελλάδα και χρησιμοποίησαν τη μέθοδο του crowd funding, ώστε να συλλέξουν τα χρήματα που χρειάζονταν για την προώθησή του (15-17.000 δολάρια).
Μέσα σε δύο μήνες (Φεβρουάριο και Μάρτιο), το ποσόν υπερκαλύφθηκε, και o ελληνικός τουρισμός θα διαφημίζεται πλέον με σποτ των 60 δευτερολέπτων, 4 φορές την ώρα, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, στο κέντρο της Νέας Υόρκης, στην Times Square!
Δείτε πόσο ευγενικός είναι ο τρόπος με τον οποίο ζητούσαν τη χρηματοδότηση της καμπάνιας, αλλά και πόσο λιτό είναι το ίδιο το διαφημιστικό σποτ: http://www.e-radio.gr/blog/post.el.asp?langID=1&uid=6657
Ευχαριστούμε, παιδιά. Να είστε καλά και πάντα δημιουργικοί.
4 σχόλια:
"Ήτανε νέοι
ήταν παιδιά
κι έτυχε να 'ναι
και καλή σοδειά"
που 'λεγε και το τραγούδι...
Άντε μπας κι έρθει κάνα φράγκο το καλοκαίρι, γιατί αλλιώς δε μας βλέπω καλά!
@ Χαχαχα! Με την ευρύτερη έννοια, είναι και οι τρεις παιδιά στην ψυχή.
Κι από καλή σοδειά σίγουρα.
Αν οι νόμοι για τα ξενοδοχεία εφαρμόζονταν κιόλας, το κέρδος για τις τοπικές κοινωνίες θα ήταν μεγαλύτερο.
Δες το παράδειγμα της Ζακύνθου με τις χιλιάδες τετραγωνικά που ήταν αόρατα για τη ΔΕΗ και τους δήμους και θα καταλάβεις με τι αλήτες έχουμε να κάνουμε.
Άστ' αυτά!!!
Για (προ)πρωταπριλιά το πέταξες! Ανθέλληνα!
@ Κάποτε αγαπούσα τις πρωταπριλιάτικες φάρσες, αλλά, με τόσα ψέματα που μας πότισαν οι πασόκοι, οι φάρσες είναι εντελώς παρωχημένες.
Δυστυχώς. Διότι αυτές τουλάχιστον ήταν ανώδυνες.
Δημοσίευση σχολίου