(η εικόνα από http://rigasili.blogspot.com/2011/01/blog-post_9205.html#more)
Άσυλο (το): τόπος απαραβίαστος λόγω του ιερού του χαρακτήρα, καταφύγιο των καταδιωκομένων. [Λεξικό Ιδρύματος Τριανταφυλλίδη]
Ικέτης (ο): στην αρχαία Ελλάδα, αυτός που ζητούσε προστασία ή εξαγνισμό, καταφεύγοντας σε ιερό τόπο. [στο ίδιο Λεξικό]
Ωραία. Τώρα που δώσαμε τους ορισμούς, ας προχωρήσουμε στην είδηση: από προχθές, 300 μετανάστες κάνουν απεργία πείνας σε αίθουσα της Νομικής Αθηνών, ζητώντας να γίνουν νόμιμοι.
Ας την κάνουμε φύλλο και φτερό:
α) οι 300 αυτοί νέοι άνθρωποι δεν ξεβράστηκαν χθες στην ακτή της Σάμου ούτε συνελήφθησαν στον Έβρο, στοιβάχτηκαν σε λεωφορείο και αδειάστηκαν, κυριολεκτικά, στην Ομόνοια. Έχουν δουλέψει επί 5-6 χρόνια στα χωράφια, στα αλιευτικά, στις βιοτεχνίες όλης της επικράτειας, με μισθό πείνας, χωρίς ασφάλιση και κάτω από απάνθρωπες συνθήκες. Δεν έκλεψαν, δεν σκότωσαν, δεν αδίκησαν. ΔΟΥΛΕΨΑΝ!
Για να έχουμε εμείς φθηνά πορτοκάλια, φρέσκα ψάρια και δεύτερη κατοικία σε περιοχές εκτός σχεδίου. Είναι οι άνθρωποι που αντικατέστησαν τους Αλβανούς, όταν εκείνοι ορθοπόδησαν με σκληρή δουλειά και ανέβηκαν κοινωνικά, για να βλέπουν τώρα τα παιδιά τους να πυκνώνουν τις τάξεις των νεοναζί του Μιχαλολιάκου. Και αντιμετωπίζουν και αυτοί την διαχρονική συμπεριφορά των ελληναράδων: ζουν σε κοτέτσια (Άρτα), ξυλοκοπούνται (Μανωλάδα) και αφήνονται απλήρωτοι και καταληστευμένοι (Γιάννενα).
Είναι οι κολασμένοι sans papier. Οι άνθρωποι χωρίς χαρτιά, έρμαιο κάθε κομπλεξικού κατσαπλιά που ονειρεύεται κότερο και σπίτι στο Λονδίνο, κάθε θυμωμένου μπάτσου που είδε να περικόπτονται τα επιδόματά του.
Δεν εκπορνεύουν γυναίκες στην Πατησίων, δεν πουλάνε ναρκωτικά στη Σοφοκλέους, δεν ληστεύουν ψιλικατζίδικα. Είναι στην ίδια μοίρα με τις θλιμμένες γυναίκες που βλέπω στη γειτονιά μου να βγάζουν βόλτα τους ξεμωραμένους γέρους για να στέλνουν χρήματα στην οικογένειά τους και που, όταν επιτέλους επιστρέφουν στη χώρα τους εξουθενωμένες, πεθαίνουν πρόωρα. Είναι στην ίδια μοίρα με τις καθαρίστριες που καθαρίζουν το βράδυ αμίλητες τους σταθμούς των τρένων και οι οποίες το πρωί σφουγγαρίζουν εμετούς και ούρα σε νοσοκομεία.
(Ή, μήπως, δεν τις έχετε δει; Μπορεί να προσέχουν και τον δικό σας πατέρα ή το δικό σας μωρό για 600 ευρώ. Ναι, ναι, αυτές από τις οποίες απαιτείτε επίσης να καθαρίζουν το σπίτι και να σας μαγειρεύουν. Με τα ίδια λεφτά! Χωρίς ασφάλιση. Μετά, βέβαια, εσείς θα περιμένετε να πάρετε σύνταξη από τα άδεια ταμεία, αλλά αυτό είναι εκτός θέματος.)
β) Αν έπρεπε να προσελκύσετε την προσοχή των ΜΜΕ και βλέπατε ότι τα ραμμένα στόματα των Ιρανών στα Προπύλαια σκοντάφτουν στη γενική αδιαφορία, υποθέτω ότι θα προχωρούσατε σε πιο ρηξικέλευθες λύσεις. Στη Γαλλία πριν από χρόνια και στο Βέλγιο πρόσφατα, οι "παράνομοι" μετανάστες κατέφυγαν ως ικέτες σε εκκλησίες, όπου οι ιερείς στάθηκαν αλληλέγγυοι.
Παρεμπιπτόντως, βελγικό δικαστήριο καταδίκασε το Βέλγιο, επειδή απέλασε μετανάστη στην Ελλάδα, όπου, σύμφωνα με την απόφαση, το κράτος φέρεται απάνθρωπα στους μετανάστες.
Οι 300, λοιπόν, κατέφυγαν σε αίθουσα ενός υπό ανακαίνιση κτηρίου της Νομικής, όπου δεν γίνονται μαθήματα. Όπως είπε και ο Χρυσόστομος Λουκάς το πρωί στο "Κόκκινο", οι άνθρωποι ζητούν δικαιοσύνη και πήγαν εκεί όπου διδάσκεται η Δικαιοσύνη!
Κάποιοι ευαισθητούληδες θίγονται επειδή είδαν παρατεταγμένα παπούτσια και κρεμασμένα ρούχα. Τα σπασμένα πεζοδρόμια, η βρόμα και τα σκουπίδια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη δεν ενόχλησαν ποτέ τις μυτούλες τους, για να το κάνουν θέμα. Ούτε οι δήμαρχοι και οι νομάρχες που κατέκλεψαν τα ταμεία ούτε τα σκάνδαλα που θάφτηκαν ούτε η αποφορά της διαπλοκής σε κάθε τομέα της ζωής αυτού του τόπου.
Και έρχομαι στις αντιδράσεις των κομμάτων. Ο Γ. Ραγκούσης αποκλείει την περίπτωση νομιμοποίησης των μεταναστών. Η ξαδέλφη του δεν έχει μιλήσει ακόμα, νομίζω. Ο Αντώνης Σαμαράς πρότεινε, δοθείσης ευκαιρίας, κατάργηση του ασύλου. Το ΛΑΟΣ προτάσσει τις τσιρίδες του Αδώνιδος. Και το ΚΚΕ, πιστό στον κατήφορο που έχει πάρει, ουσιαστικά συμφωνεί με τους προλαλήσαντες. Εξάλλου, αρκεί το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει τους ικέτες, για να είναι "ενάντια".
Και μένουν ο ΣΥΡΖΑ και οι Οικολόγοι Πράσινοι (τα σέβη μου!) να μιλούν για το αυτονόητο: να δοθούν στους μετανάστες εργασιακά δικαιώματα και η πράσινη κάρτα.
Οφείλουμε να θυμηθούμε ότι πλειστάκις υπήρξαμε μετανάστες, πρόσφυγες και θύματα πολέμων. Να θυμηθούμε ότι για την εξαθλίωση Ασίας και Αφρικής φταίμε εμείς, ως ανήκοντες εις την Δύσιν. Είτε διότι αγοράζουμε σε εξευτελιστικές τιμές τα προϊόντα τους (Μπαγκλαντές, Ινδία), είτε διότι τους στερούμε πλουτοπαραγωγικές πηγές όπως η αλιεία και το πετρέλαιο (Σομαλία, Τυνησία) είτε διότι συμμετέχουμε σε νατοϊκές εκστρατείες εναντίον τους (Αφγανιστάν, Κόσοβο).
Υπογράψαμε τη συνθήκη Δουβλίνο ΙΙ και καταντήσαμε χωματερή ανθρώπων. Ποιος ξέρει με τι ανταλλάγματα για την πολιτική ηγεσία. Και λησμονήσαμε ότι εδώ λατρεύτηκε ο Ξένιος Ζευς. Εμείς, ανάξιοι επίγονοι, λατρεύουμε μόνο τον Μαμωνά.
31 σχόλια:
Πες τα φιλε μου, σημερα οποιος τολμα και μιλαει για θεματα μεταναστων στην Ελλαδα, κινδυνευει να χαρακτηρισθει..''ανθελλην'' και δε ξερω κι εγω τι αλλη ...βλακεια, ετσι ωστε να αποπροσανατολιστει η συζητηση, η οποια αφορα κυριως τα ανθρωπινα δικαιωματα και εκει δεν χωρανε διαχωρισμοι, ουτε θρησκευτικοι, ουτε εθνικοι!
Καλη σου μερα!
@ Αυτό ακριβώς, Έλβα: είναι άνθρωποι και όχι κατσαρίδες.
Και κάποτε είχαμε φιλότιμο...
Καλό απόγευμα να έχεις.
Φίλε Λωτοφάγε, μια και εκτιμώ τη γνώμη σου, να παραθέσω μια άλλη άποψη, που ευχαρίστως να την αναπτύξω περισσότερο σε κάποιο άλλο πόστ.
Το μεταναστευτικό πρόβλημα και το πανεπιστημιακό άσυλο είναι δύο διαφορετικά θέματα.
Το πανεπιστημιακό άσυλο ειναι μια χρόνια ελληνική παθογένεια (ιδιομορφία αν προτιμάς), που κατα τη γνώμη μου όχι μονον δεν είναι παραγωγική, αλλά χρησιμοποιείται (όπως και οι λαθρομετανάστες σε αυτή την περίπτωση), για λόγους που δεν έχουν τίποτα να κάνουν με τις ανάγκες των φοιτητών οι οποίοι ενεγράφησαν στο ίδρυμα για να σπουδάσουν (νομικά, στην συγκεκριμένη περίπτωση)και που έχουν το δικαίωμα προστασίας.
Αν πρέπει να καταργηθεί ή όχι, αν καλώς ή κακώς υπάρχει, είναι το ένα θέμα.
Το μεταναστευτικό πρόβλημα είναι άλλο θέμα. Ας τα διαχωρίσουμε. Σαφώς και υπάρχει εκμετάλλευση μεταναστών, ναί, όλοι μας τους έχουμε δεί, ακόμα και εκείνοι που διαφωνούν με το άσυλο. Αλλά η θεώρηση αυτού του προβλήματος δεν μπορει να γίνει κάτω απο την θεώρηση του "κομπλεξικού κατσαπλιά που ονειρεύεται κότερο και σπίτι στο Λονδίνο", ούτε του "κάθε θυμωμένου μπάτσου που είδε να περικόπτονται τα επιδόματά του". Αυτό είναι μια γενικολογία που δεν καλύπτει το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας. Εφόσον εσύ είσαι σοβαρός και υπεύθυνος, σίγουρα θα υπάρχουν και άλλοι.
Να συνεισφέρω και μια θεώρηση που στο μέλλον θα προσπαθήσω να αναπτύξω καλύτερα. Επειδή τίποτα δεν είναι απόλυτο, ούτε στην ανθρώπινη Ιστορία, να πώ πως η ένδεια του Τρίτου Κόσμου δεν οφείλεται μόνον στην εκμετάλευσή του απο την Δύση. Σαφώς και η Δύση εκμεταλεύτηκε τον Τρίτο Κόσμο σε πολλαπλά επίπεδα. Μεγάλο όμως μέρος του Τρίτου Κόσμου κάποτε απελευθερώθηκε πολιτικά απο τους δυνάστες του. Και είναι ενδιαφέρον να θεωρήσουμε τί πορεία επέλεξε.
Παρέκαμψε στρατηγικά το αγροτικό στάδιο (απ' οπου ξεκινά η κάθε ανάπτυξη), και πήγε απευθείας σε άλλα μεταγενέστερα στάδια ανάπτυξης που δεν του ταριάζουν. Η Ινδία για παράδειγμα πήγε απευθείας στη δημιουργία καποιου Silicon Valley και όχι σε αγροτική μεταρρύθμιση. Το Μεξικό έφτιαξε ζώνες αφορολόγητης εργασίας για μεταποίηση προιόντων αντί να μοιράσει γή στους πολίτες του. Το Πακιστάν έφτιαξε εναν τεράστιο στρατό και πυρηνικά αντί για αγροτικές δουλειές. Και οι ελίτ του κάθε αφρικανικού κράτους βρήκαν την εύκολη διέξοδο της εκποίησης πρώτων υλών και εθνικών πόρων, αντί για απλές αγροτικές ενασχολήσεις.
Ολος ο πλούτος του Τρίτου κόσμου συγκεντρώνεται απο μια μικτή εθνική ελίτ, και δεν ανακυκλώνεται σε εσωτερικό εμπόριο, αλλά σε κατανάλωση εκτός εθνικών συνόρων. Ακομα και πολλοί πόλεμοί του είναι αποτελέσματα της σχέσης των τοπικών ελίτ με τις δυτικές χώρες.
Οι γάλλοι έφυγαν απο την Αλγερία, η Τυνησία είναι ανεξάρτητη, το ίδιο και η Τζαμάικα, το Πακιστάν, και η Αλβανία. Η Ιστορία τους απελευθέρωσε. Αλλά τί έκαναν και αυτές οι κοινωνίες μεταγενέστερα; Tί πολιτικές και σχέδια ανάπτυξης ανέπτυξαν απο μόνες τους; Ευαισθητοποιημένες απο την ιστορική τους πορεία, τί το προοδευτικό συνέφεραν σε οικονομική ανάπτυξη και δημοκρατικές ελευθερίες για τους πολίτες τους;
Το θέμα της λαθρομετανάστευσης είναι τεράστιο, και κατα μεγάλο ποσοστό σχετίζεται με το θέμα της ανάπτυξης του Τρίτου Κόσμου. Ο Μπέν Αλί της Τυνησίας πληροφορούμαι πως ήταν για χρόνια ενας φοβερός δικτάτορας, και έφυγε παίρνοντας μαζί του και 1.5 τόνο χρυσό απο την εθνική τράπεζα της Τυνησίας.
Ολα λοιπόν στη συζήτηση.
Συγγνώμη, βρε Locus Publicus, που παρεμβαίνω, αλλά ειλικρινά θάθελα την άποψή σου: Από ποιούς κινδυνεύει η ελληνική κοινωνία σήμερα; Από τους 300 που κατέλαβαν τη Νομική ή από τους 300 που βρήκαν ασυλία (κυριολεκτικά) στη Βουλή;
Αγαπητό Πειραχτήρι,
Κατα την προσωπική μου άποψη, οι 300 της Βουλής δεν έκαναν "κατάληψη", αλλά ψηφίστηκαν απο τον ελληνικό λαό. Και θα προτιμούσα να μην θεωρήσω οτι οι έλληνες τους επέλεξαν για να δημιουργήσουν κάποιον κίνδυνο στον εαυτό τους.
Τους μεν 300 της Βουλής μπορούμε συνεπώς να τους αλλάξουμε, τουλάχιστον θεωρητικά, τους δε 300 της Νομικής πρέπει να τους εκδιώξουμε απο το πανεπιστήμιο οχι γιατί δεν έχουν κάποιο αίτημα, αλλά γιατί ο χώρος δημιουργήθηκε για σπουδές και όχι για καταλήψεις.
Πανεπιστημιακό και βουλευτικό άσυλο είναι δύο ιδιομορφίες που πρέπει (κατα τη γνώμη μου) να καταργηθούν. Είναι ανώφελο κατα την άποψή μου να προσπαθούμε να ποσοστοποιήσουμε το πόσο επιζήμια είναι η κάθε "κατάληψη" και να συγκρίνουμε ανόμοια μεγέθη.
Οι 300 της Βουλής αποτελούν μια κοινοβουλευτική εκπροσώπηση που εναλλάσεται, οι δε 300 της Νομικής αποτελούν πιθανώς και μια άλλη "εκπροσώπηση" που κατα πολλούς έχει και μια επιπλέον πολιτιστική διάσταση, την οποίαν θα προτιμούσα επι του παρόντος να μην θίξω.
"Μερική" λοιπόν η απάντησή μου, αλλά ως πρακτική αφετηρία θα προτιμούσα την εφαρμογή του νόμου, που μέσα στο εθνικό κράτος των ελλήνων εκπροσωπούν οι πρώτοι 300, και όχι οι δεύτεροι.
Φιλε,θα μου επιτρεψεις να αναπαραγω εδω το βασικο τμημα απο τη χθεσινη αναρτηση μου,αυτη αλλωστε ειναι κ η γνωμη μου επι του ζητηματος.
"237 μεταναστες εκαναν καταληψη στη Νομικη
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=244865
και αλλοι τοσοι περιπου απατεωνες εκαναν "καταληψη" στην Ελληνικη Βουλη,
με το χερι στη καρδια,πειτε μου,
τι απο τα 2 αποτελει μεγαλυτερο κινδυνο για τον τοπο;
"ΚΑΤΑΛΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ" τολμησε να δηλωσει ο Γιωργος Παπανδρεου.
Ποιος;Αυτος που εφερε το ΔΝΤ στην Ελλαδα,αυτος που υπεγραψε τη κατοχικη συμβαση,αυτος που παρεδωσε τη χωρα στους τοκογλυφους.
Δευτερα φωνητικα στο τραγουδι της υποκρισιας και της εθνοκαταστροφης:ο Αντωνης Σαμαρας.
Ο "ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΩ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΑΙ ΤΙΜΑΝΕ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥΣ" Αντωνης Σαμαρας πεταχτηκε κ αυτος να σιγονταρει οτι πρεπει να καταργηθει το ασυλο.
Απο κοντα και τα χουντοκαναλα που ουρλιαζουν για τη καταντια της χωρας και ειναι ζητημα χρονου να απαιτησουν επεμβαση του στρατου για ενα τοσο μειζον ζητημα.
(Με το Λαικο Ορθοδοξο Ταγμα Ασφαλειας που προτρεπει για Εμφυλιο ξανα,δε θα ασχοληθω,γιατι οταν πιανεις στο στομα σου τα σκατα,βρωμαει μετα το στομα σου)
Ειναι δεδομενο οτι η κατοχικη κυβερνηση,για να αποπροσανατολισει τον λαο και να τον στρεψει εναντιον του οποιουδηποτε αλλου πλην των πρωταρχικων υπαιτιων της εθνοκαταστροφης,
θα κανει τα παντα,θα χρησιμοποιησει τους προσκυνημενους διαυλους ενημερωσης,
και,ειναι βεβαιο οτι οι προβοκατσιες θα εχουν τη τιμητικη τους.
Σφαγη θα γινει για να συνασπιστει ο κοσμος υπο τη κατοχικη κυβερνηση του,να μου το θυμηθειτε.
Απο κει και περα,θελω να ειμαι ειλικρινης.
Αυτος που εφερε τους 237 μεταναστες στη Νομικη εκανε ενα καταδικαστεο λαθος.
Ουσιαστικα,καποιοι χρησιμοποιουν αυτους τους ανθρωπους για δικους τους λογους,για να στρεψουν τους προβολεις δημοσιοτητας πανω τους.
Ουσιαστικα,δε προσφερουν το παραμικρο σε αυτους τους ανθρωπους.
ουσιαστικα το μονο που πετυχαινουν ειναι να συντηρητικοποιησουν την κοινωνια.
Και με κανουν εμενα προσωπικα να κανω και δευτερες σκεψεις για τα βαθυτερα κινητρα τους.
Καμια Κυβερνηση στον κοσμο,ακομα κ μια μη-κατοχικη,δε μπορει να ικανοποιησει τα αιτηματα αυτων των ανθρωπων,κατω απο τον εκβιασμο της καταληψης πανεπιστημιων.
Αν δωσεις αυτη τη στιγμη ασυλο και νομιμοποιηση,θα ανοιξεις τη Κερκοπορτα:ειναι δεδομενο οτι οι καταληψεις των Πανεπιστημιων μετα θα αποτελουν συχνο φαινομενο,ολο κ περισσοτεροι απελπισμενοι μεταναστες θα διεκδικουν ετσι τη νομιμοποιηση,με αποτελεσμα την οριστικη καταργηση του Πανεπιστημιακου Ασυλου,οχι μονο de facto,αλλα και στις συνειδησεις των πολιτων.
Αυτο βεβαια που δε καταλαβαινουν οι περισσοτεροι ειναι οτι η ευρυθμη λειτουργια των Πανεπιστημιων,δυστυχως δεν απειλειται τοσο απο μεταναστες,αλλα απο τους ιδιους που τους εχει ανατεθει:Η Νομικη συγκεκριμενα,δεν εγινε χαμαιτυπειο λογω αυτων των ανθρωπων
("καταστροφες στη Νομικη ελεγαν χθες τα χουντοκαναλα,τιποτα δεν εγινε,)
εγινε χαμαιτυπειο απο τα κομματοσκυλα και τους Καθηγητες της,απο τα πετσινα πτυχια των αφισοκολλητων της ΔΑΠ κ της ΠΑΣΠ,απο τις πρακτικες εκεινων που εχουν τη Παιδεια για τσιφλικι τους,απο τους ιδιους τους Ακαδημαικους που σιγονταρουν η ακομα και πρωταγωνιστουν σε αυτες τις πρακτικες.
Αγραμματοι κ αμορφωτοι δαπιτοπασπιτες παιρνουν πτυχια επειδη κολλανε αφισες,
δε βρωμιζουν τη Νομικη οι εξαθλιωμενοι που ζητουν μια πατριδα,τα ερειπια απο σαρκα που οπου κ αν πανε τους γκρεμιζουν,
τη Νομικη και τη καθε Νομικη τη βρωμιζει η αναξιοκρατια,η διαφθορα και η γαλαζοπρασινη Μαστιγα που ενεσκηψε στη χωρα και ειναι χειροτερη απο ολες τις πληγες του Φαραω.
Ομως επαναλαμβανω:τα παραπανω δε μπορουν να αποτελεσουν δικαιολογηση για τη καταληψη της Νομικης.Ειναι λαθος ασυγχωρητο κ επαναστατικη γυμναστικη οχι μονο ατελεσφορη αλλα και δυναμει επιζημια:ευχομαι οι εξελιξεις να μη δικαιωσουν τις συνειδητα μη εκπεφρασμενες ανησυχιες μου.
Επομενως,θα συμφωνησω ΑΠΟΛΥΤΩΣ με την ανακοινωση του ΚΚΕ που βρηκα εδω
και μεταξυ αλλων,αναφερει:
"Αυτοί που οδήγησαν τους μετανάστες στο υπό ανακαίνιση παλιό κτήριο της Νομικής,
με αυτή την ενέργεια δεν υπηρετούν τα δίκαια αιτήματα των μεταναστών - προσφύγων, αλλά τους εκθέτουν περισσότερο στη συκοφάντηση και στις απειλές αντιδραστικών κομμάτων και μηχανισμών, στην κρατική καταστολή και στους εκβιασμούς των κυκλωμάτων που τους εκμεταλλεύονται. Ταυτόχρονα προσφέρουν υπηρεσίες στις δυνάμεις που επιθυμούν και επεξεργάζονται την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου. Συμβάλλουν στον παραπέρα εκφυλισμό των φοιτητικών συλλόγων εφόσον καλύπτουν τις επιλογές και τις ενέργειές τους με δήθεν συλλογικές διεργασίες και αποφάσεις».
Σε μια απεγνωσμενη κοινωνια η οποια ειναι ετοιμη να κανει στροφη προς τα ακροδεξια,επειδη εκει την ωθει το Καθεστως για να τη ποδηγετει ευκολοτερα,οφειλουμε να ειμαστε προσεκτικοι κ να μη βοηθησουμε στην εκκολαψη του φιδιου:η κατασταση ειναι εκρυθμη,και σε καταστασεις εκρυθμες,δυστυχως οι κοινωνιες ποτε δε σκεφτονται λογικα,ποτε δε θα στραφουν προς τη Αριστερα,αντιθετως:θα υπακουσουν στα πιο ποταπα και τα πιο ταπεινα τους ενστικτα
και αντι να εκλογικευσουν τη δυσκολια που βιωνουν,θα γλυστρησουν κ θα πεσουν στην Αβυσσο του φθονου,της σκατοψυχιας και του ζοφου."
http://celinathens.blogspot.com/2011/01/237-237.html
ο ρατσισμος ειναι ο πολιτισμος του βλακα...κριμα ομως να τους εκμεταλλευονται για κομματικα συμφεροντα...σε προσκαλω στο μπλογκ μου...με ενδιαφερουν οι αποψεις σου...θα σε επισκεπτομαι και γω...εγινα φανατικος αναγνωστης!
Δυστυχώς η ηλιθιότητα και η αποβλάκωση σε αυτή τη χώρα είναι συναρτήσεις γραμμικές συσχετιζόμενες θετικά με το δικομματισμό και τη χειραγώγηση των ΜΜ"Ε".
Για το θέμα με τους 300, δεν έχουμε να προσθέσουμε κάτι παρά μία ατάκα που πήρε το μάτι μας στο διαδίκτυο:
"Τα έχουμε χάσει όλα. Δε θα χάσουμε την ανθρωπιά μας.
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ".
Σε ευχαριστώ για το κείμενο, σπάνια μπορώ να πω οτι χαίρομαι που είμαι έλληνας. Μου το θύμησες πάλι.
Ακριβώς όπως το γράφεις: Το άσυλο είναι για τους κατατρεγμένους, τους ανέστιους και τους καταδιωκόμενους. Θα πρόσθετα και γι' αυτούς που δουλεύουν για μας, όντας "παράνομοι".
@ Φίλε Λόκους, την άποψή μου για το άσυλο τη γνωρίζεις, υποθέτω, και δεν αλλάζει επειδή κάποιοι ασφαλίτες το παίζουν φρικιά για να προκαλούν ζημιές ή κάποιοι εμπορεύονται ναρκωτικά μέσα στο πανεπιστήμιο.
Το άσυλο ήταν ιερός χώρος, τον οποίο οι αρχαίοι Έλληνες δεν κατήργησαν ούτε επί Δημοκρατίας.
20 χρόνια τώρα, παρακολουθώ τη συμπεριφορά των συμπολιτών μου απέναντι στους μετανάστες οι οποίοι δουλεύουν για αυτούς. Σε διαβεβαιώ ότι σπάνια -ακόμα και ανάμεσα στους πιο αριστερούς- είδα κάποιον να διαφοροποιείται από τους υπόλοιπους. Ο ορισμός του κατσαπλιά που έδωσα είναι επιεικής. Καιρός να αντικρίσουμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη και να ρίχνουμε πού και πού καμιά αυτοκριτική. Δεν κάνει κακό...
Οι πρώην αποικίες δεν απελευθερώθηκαν ποτέ! Οι μητροπόλεις διατήρησαν το "δικαίωμα" να ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις κατά το δοκούν (πάντα διεφθαρμένες, φυσικά) και να επεμβαίνουν σε περιόδους κρίσεων. Τρανταχτό παράδειγμα η Αϊτή, η οποία στραγγαλίστηκε στην κούνια! Η Γαλλία την έπνιξε στα χρέη και σήμερα κείται σε ερείπια μετά το σεισμό και τον λοιμό.
Το ίδιο ισχύει και για τις χώρες του Μάγρεμπ,τη Λατινική Αμερική και την Ασία. Εσύ ειδικά που διαβάζεις Εδουάρδο Γκαλεάνο, δεν θα έπρεπε να μου φέρνεις παραδείγματα σαν την Ινδία και το Πακιστάν!
Είναι σαν να απορείς γιατί μια αγράμματη και άρρωστη πόρνη, που έχεις απελευθερώσει από τον προαγωγό της, καταλήγει πάλι στο πεζοδρόμιο για να επιβιώσει!
@ Σχετικά με την Αϊτή, δες την ανάρτησή μου http://lotofagus.blogspot.com/2010/01/blog-post.html
@ Σελίν, λες,
"εγινε χαμαιτυπειο απο τα κομματοσκυλα και τους Καθηγητες της,απο τα πετσινα πτυχια των αφισοκολλητων της ΔΑΠ κ της ΠΑΣΠ,απο τις πρακτικες εκεινων που εχουν τη Παιδεια για τσιφλικι τους,απο τους ιδιους τους Ακαδημαικους που σιγονταρουν η ακομα και πρωταγωνιστουν σε αυτες τις πρακτικες.
Αγραμματοι κ αμορφωτοι δαπιτοπασπιτες παιρνουν πτυχια επειδη κολλανε αφισες,
δε βρωμιζουν τη Νομικη οι εξαθλιωμενοι που ζητουν μια πατριδα,τα ερειπια απο σαρκα που οπου κ αν πανε τους γκρεμιζουν,
τη Νομικη και τη καθε Νομικη τη βρωμιζει η αναξιοκρατια,η διαφθορα και η γαλαζοπρασινη Μαστιγα που ενεσκηψε στη χωρα και ειναι χειροτερη απο ολες τις πληγες του Φαραω."
Δεν θα μπορούσα να τα πω καλύτερα.
Άρα, ακόμα κι αν κάποιοι τους καθοδήγησαν, το άσυλο δεν κινδυνεύει από αυτούς. Χρόνια τώρα, με προτίμηση την 17η Νοεμβρίου, τίθεται συνεχώς θέμα ασύλου, με αφορμή καταλήψεις και βανδαλισμούς από τους "γνωστούς-αγνώστους"!
Επίσης, φίλε μου, μην χρησιμοποιείς τον όρο "επαναστατική γυμναστική", διότι έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον για το ΚΚΕ σε περιπτώσεις όπως ο αποκλεισμός λιμανιών, εθνικών οδών, πανό στην Ακρόπολη κτλ. Ας μην τον χρησιμοποιούμε και μεταξύ μας. Αυτοί έχουν τα κανάλια, εμείς μόνο την αίσθηση του δικαίου.
Ακόμα κι αν κάτσουμε ήσυχοι να κλωσσάμε τα αβγά μας για να μην προκαλούμε την... κοινή γνώμη, η πλύση εγκεφάλου θα συνεχιστεί όσο οι συμπολίτες μας θα κάθονται σαν χάνοι μπροστά στην τηλεόραση και θα καταπίνουν αμάσητα όσα τους σερβίρουν οι ντερμπεντέρηδες κι οι καψοκαλυβίτες.
Δεν υπάρχουν αθώοι, εκτός κι αν αποκαλείς αθωότητα την ηλιθιότητα.
27/1/11
@ Mr Arvulas, όπως θα είδες στο κείμενό μου, τέτοιες κινητοποιήσεις έχουν γίνει και αλλού, μόνο που έγιναν σε εκκλησίες.
Εδώ δεν ξέρω αν αυτό είναι εφικτό. Εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί ψάχνουν όλοι να βρουν καθοδηγητές των μεταναστών, ενώ κάνουν πως δεν βλέπουν τους αληθινούς καθοδηγητές που μπαίνουν κάθε βράδυ στα σπίτια μας και στον εγκέφαλό μας!
@ Πειραχτήρι, συγγνώμη που σε παρέκαμψα. Δεν είναι 300 αυτοί που ψηφίζουν τη μη άρση της ασυλίας.
Δες αυτό: http://tvxs.gr/node/75436
@ Ναι, να μην χάσουμε και την ανθρωπιά μας, Πειρατές μου. Αξιοπρέπεια και ανθρωπιά πρέπει να διατηρηθούν πάση θυσία!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, φίλε Ιωάννη.
Καλή σου μέρα.
Λωτοφάγε κατά το συνήθειό μου, ό,τι μ' αρέσει το κλέβω (κατά την Χατζηδάκια ρήση) οπότε θα "δανειστώ" το εξαιρετικό κείμενό σου που προσυπογράφω κάθε λέξη.
Φίλε Celin, με τη λογική της ανακοίνωσης του ΚΚΕ, δικαιώνονται όλες οι τηλεοπτικές πυροβολαρχίες του Μνημονίου. Πάρε την ανακοίνωση και με τις απαραίτητες αλλαγές θα σου προκύψουν όλα όσα λένε οι τηλεκατίνες για κάθε κινητοποίηση...
Τουλάχιστον αυτή τη φορά δεν στοχοποίησαν άλλους. Είναι κι αυτή μια πρόοδος! :)
Σε αντίθεση με τους θλιβερούς της ΔΗΜΑΡ, ΔΙΑΡΙ ή όπως αλλιώς ονομάζεται η ξεφτίλα...
Α, και κάτι ακόμα...
Εκτός από ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ και ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ και η ΑΝΤΑΑΡΣΥΑ πήρε σωστή -για μένα- θέση.
Όσο για το σημείο που λες Λωτοφάγε "Υπογράψαμε τη συνθήκη Δουβλίνο ΙΙ και καταντήσαμε χωματερή ανθρώπων. Ποιος ξέρει με τι ανταλλάγματα για την πολιτική ηγεσία."
Θυμάσαι ποια κυβέρνηση την υπέγραψε; Του Κ. Σημίτη. Και για να ακριβολογούμε, την υπέγραψε ο τότε ΥΠΕΞ Γεώργιος Ανδρέα Παπανδρέου. Ο γνωστός ΓΑΠ δηλαδή... Ακόμα αναρωτιέσαι για τα ανταλλάγματα; :)
@ Μου κάνεις μεγάλη τιμή, φίλε Ρήγα!
Πριν από λίγο, είναι 10.30 το βράδυ, άκουσα τη νέα ανακοίνωση του ΚΚΕ για την πολιορκία της Νομικής, η οποία είναι σωστή και δίκαιη.
Βέβαια, κάτι γνωστοί μου Συριζαίοι λένε πως, αν το ΠΑΜΕ κατέβαινε με τον κόσμο του, δεν θα τολμούσαν τα ΜΑΤ να κλείσουν τη Σόλωνος! Ας είναι.
Ε, τι περιμένεις από ένα... ΔΙΑΡΙ;
Σε ευχαριστώ που μου θύμισες ποιοι υπέγραψαν τη σύνθήκη Δουβλίνο ΙΙ. Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια!
Να δούμε πώς θα ξεμπλέξουμε από αυτή τη συμμορία.
Γενικά αν η αριστερά στήριξε την κίνηση θα κέρδιζε και το άσυλο και το αίτημα των μεταναστών. Αλλά αφέθηκαν μόνοι τους...
Δεν είναι απίστευτο που ενώ έχουμε απεργία πείνας ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ δεν υπήρξε η παραμικρή ανακοίνωση από εργατικά σωματεία;
Ξεχάστηκαν φίλε όλα...
Στην αναδημοσίευση πρόσθεσα στο τέλος ένα τραγούδι από άλλοτε...
http://rigasili.blogspot.com/2011/01/blog-post_1481.html
@ Και φυσικά, ο Καμίνης άφαντος! Όχι ως δήμαρχος μόνο, αλλά κυρίως ως τέως Συνήγορος του Πολίτη, ΟΦΕΙΛΕ να είναι εκεί.
Φιλε Λωτοφαγε,εχεις δικιο για τη φραση(επαναστατικη γυμναστικη),ειναι αναπαραγωγη Πρετεντερειου-Παγκαλικου λογου κ δε θα τη ξαναχρησιμοποιησω.Ξερεις,καμια φορα ασυνειδητα σου κολλανε παπαγαλιστικες φρασεις που ακους συνεχως.
Οσον αφορα τον Καμινη,δυστυχως ετσι ειναι οπως τα λες.Θυμασαι που τα λεγαμε εδω και με τους Πειρατες;Δεν ειναι σωστο να προδικαζω αλλα να μου το θυμηθεις,θα αποδειχτει αν οχι το ιδιο αθλιος με τον προηγουμενο,παντως στα ιδια πανω κατω επιπεδα.
Φιλε Ρηγα,χωρις καμια διαθσεη υπερασπισης του ΚΚΕ,νομιζω οτι το αδικεις.Τις διαβασα τις ανακοινωσεις του,πουθενα δε διαφωνω.Αν ειπε καμια συγκεκριμενη χοντραδα τωρα
να τη συζητησουμε:)
Αλλα νομιζω οτι ηταν προσεκτικοτερο στις διατυπωσεις του απο καθε αλλη φορα.
Να παραμείνει στο προσκήνιο το θέμα της μεταναστευτικής πολιτικής
Εκ μέρους της Εκτελεστικής Γραμματείας των Οικολόγων Πράσινων, ο εκπρόσωπος Τύπου Γιάννης Παρασκευόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση για την απεργία πείνας των μεταναστών και τα χθεσινά γεγονότα στη Νομική:
«Είχε καιρό να ασχοληθούν τόσοι με μια διαμαρτυρία που δεν ασκεί βία, δεν καταστρέφει δημόσιο χώρο και δεν εμποδίζει τη λειτουργία του. Ευχαριστούμε αυτούς που μας θύμισαν τη δύναμη της μη βίας.
Στη χώρα που γέννησε το άσυλο ως θεσμό και ως λέξη, χρειαζόμαστε επειγόντως νηφαλιότητα. Η ίδια νηφαλιότητα μας χρειάζεται για να αξιολογήσουμε τους λόγους που ωθούν 300 ανθρώπους να «βγουν στην επιφάνεια», βάζοντας σε κίνδυνο τη ζωή τους. Είναι ανάγκη να αφήσουμε στην άκρη τα επικοινωνιακά παιχνίδια, και να σχεδιάσουμε μια βιώσιμη μεταναστευτική πολιτική που θα ενισχύει την κοινωνική συνοχή, θα στηρίζεται στα ανθρώπινα δικαιώματα και θα συμφιλιώνει τα συμφέροντα Ελλήνων και μεταναστών.
Σε μια εποχή που η μηδενική ανοχή κερδίζει έδαφος, ας μην υποταχθούμε στο λαϊκισμό των ημερών, ας μην πετάξουμε στα αζήτητα τον ανθρωπισμό και την αλληλεγγύη. Οι καιροί είναι δύσκολοι, και τα χρειαζόμαστε και τα δύο».
"Καλυμμένος" από σένα, Λωτοφάγε, και Celin κυρίως αλλά και άλλους εδώ, ένα μόνο να προσθέσω για το ...μένος σου εναντίον του Μαμμωνά:
«Υπάρχουν πολύ ωραιότερα πράγματα από τα λεφτά, μόνο που θέλεις πολλά λεφτά για να τά αποχτήσεις»...
Η "φιλοσοφία" ταύτισης της ευτυχίας με την κατοχή πραγμάτων...
Που κυριαρχεί έστω κιαν ποτέ δεν έχει επαληθευτεί αλλά τουναντίον έχει πάμπολλες φορές διαψευστεί.
Καλό σαββατοκύριακο...
Μπορεί την Δευτέρα ο Παπούλιας να ...απολύσει τον GAP, όπως ο Μουμπάρακ την κυβέρνηση της Αιγύπτου.
Όνειρα χειμερινής ημέρας...
Υ.Γ.
Αυτό το "barrack", που τό 'χουν και ο Αιγύπτιος και ο Ισραήλ και ο ΗΠΑ στο ονομά τους, σημαίνει και κάτι άλλο {στα αραβικά ή τα hebrew} εκτός από ...στρατώνας {στα αγγλικά};;;
Ας μέ διαφωτίσει κάποιος, Τό 'χω ανάγκη!
@ Σελίν, με κάλυψες. Δεν έχω να προσθέσω κάτι.
@ Ωραία ανακοίνωση, Ιωάννη. Φοβάμαι, όμως, ότι γοργά εκφυλίζεται το θέμα από τα παντοδύναμα ΜΜΕ.
@ Χαχα, Ναπολέων. Να σου θυμίσω και τη ρήση του Μανολίτο στην αξεπέραστη Μαφάλντα του Quino: "Τα λεφτά δεν είναι το παν. Υπάρχουν κι οι επιταγές"!
Καλό Σαββατοκύριακο και συνέχισε τα όνειρα. Ίσως κάποτε επαληθευτούν.
Δεν έχω απάντηση στο ερώτημά σου που να μην είναι συνωμοσιολογική! :)))
Εξαίρετο κείμενο!!
Ανάλογο: "Λαθραίοι" στη Ζωή...
http://www.aksioprepeiakantoxh.com/koinonia/ellada/365-lathraioi-sti-zoi.html
Δημοσίευση σχολίου