Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Η πρώτη μας γλυκιά αγάπη

Ο φίλος μπλόγκερ Ρήγας μάς θυμίζει την πρώτη μας αγάπη και παντοτινή:

http://rigasili.blogspot.com/2010/06/blog-post_9202.html

και τη μικρή της ιστορία:

http://www.capital.gr/weekend_articles.asp?id=989312

Ποτέ δεν μπορούσα να επιλέξω ψύχραιμα μεταξύ ION αμυγδάλου και Serano! Τρελαινόμουν και για τις δύο. Αχ, αυτές οι εκπληκτικές ελληνικές σοκολάτες που -για μένα- δεν συγκρίνονται με καμιάν άλλη! Και μην πιστεύετε σε μύθους...

Υ.Γ. Η φίλη Ρία με ενημέρωσε πως ο ιδιοκτήτης της ΙΟΝ προσλαμβάνει απολυμένους που απέχουν λίγα χρόνια από τη σύνταξη! Νομίζω πως έχουμε άλλον ένα σοβαρό λόγο για να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε την πρώτη μας αγάπη και παντοτινή, αλλά και τις άλλες γλυκιές αμαρτίες της σοκολατοβιομηχανίας μας!

8 σχόλια:

Ρήγας είπε...

Και για μένα και για μένα! :)
Άσε που έχω το ίδιο πρόβλημα επιλογής! Το κακό είναι πως σχεδόν πάντα παίρνω και τις δύο... Ανθυγιεινό, αλλά δεν βαριέσαι...:)

Βάσσια είπε...

Oι φωτογραφίες του ....... πω.. μερικές δεκαετίες αναμνήσεων πριν..

Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα!
Σεράνο, τρώω ακόμη μέχρι σήμερα.
Και ΙΟΝ (γάλακτος όμως) - δεν μου αρέσουν τα ξηρά καρπά!

:-) Καταπληκτικός ο Ρήγας
Καλημέρα και ένα ευχαριστώ που γλυκαθήκαμε!

ria είπε...

ο ιδιοκτήτης της ιον, παίρνει στο εργοστάσιο μόνο απολυμένους που έχουν λίγα χρόνια για να βγουν στη σύνταξη. γιαυτό και μόνο το λόγο θα έπρεπε να μην αγοράσει κανείς άλλη σοκολάτα εκτός από ιον (αμυγδάλου με τεράστια ολοκληρα αμύγδαλα. με κολάσατε πάλι!!)

Λωτοφάγος είπε...

@ Κι εγώ, κι εγώ, Ρήγα. Αλλά, όπως σου είπα, μου αρέσει πολύ τελευταία και η μαύρη αμυγδάλου. Εξαιρετικός συνδυασμός! Τα συγχαρητήριά μου στον τεχνολόγο τροφίμων, τον σεφ ή όποιον τέλος πάντων την εμπνεύστηκε.

Λωτοφάγος είπε...

@ Βάσια, ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΞΗΡΑ ΚΑΡΠΑ; Πώς τα κατάφερες; Είσαι αλλεργική;
Ναι, οι φωτογραφίες του Ρήγα με ταξίδεψαν!

Λωτοφάγος είπε...

@ Ρία, σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία.
Θα τη διαφημίσω. Συνεπώς, για δύο λόγους μας συμφέρει να παραμείνει ελληνική και ανοιχτή η ΙΟΝ: ο ένας είναι για να προσλαμβάνονται απολυμένοι και ο δεύτερος για να μην χάσουμε τις αγαπημένες μας σοκολάτες

mtryfo είπε...

Ψηφίζω ΙΟΝ με κλειστά μάτια!!!!!
Εξ άλλου έτσι την απολαμβάνεις καλύτερα....
Η μαύρη 72% με ολόκληρα αμύγδαλα ειναι μακράν η καλύτερη σοκολάτα που έχω δοκιμάσει ποτέ... και πιστέψτε με έχω δοκιμάσει ΠΟΛΛΕΣ!!!
Μπράβο στον ιδιοκτήτη της, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι...

Λωτοφάγος είπε...

@ Ε, ναι, Μαρία μου, συμφωνούμε απολύτως: η καλύτερη!
Όλες οι άλλες είναι απλώς... σοκολάτες!