Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Πίσω μου σ' έχω, σατανά!

Βλέπω και ξαναβλέπω το βιντεάκι με τον Γιάννη Στουρνάρα να κρίνει "άξιο της τύχης του" το απελπισμένο ζευγάρι που αναγκάστηκε να κάνει έκτρωση επειδή απολύθηκαν και οι δύο. Διότι προφανώς παρέβλεψαν την εναλλακτική να γυρίζουν με το μωρό τους στον ηλεκτρικό, ζητώντας βοήθεια.

Αντιθέτως συμφωνεί ότι η αυτοκτονία είναι πολύ σοβαρό πράγμα.

Βλέπω την υπεροψία στο αβγόσχημο πρόσωπο με τις αντιαισθητικές σακκούλες και τις μαγούλες, το τραύλισμα που αποκτούν όσοι έχουν "αγγλοσαξωνική παιδεία" (τρομάρα τους!), την απονιά στη φωνή και τη σκληρότητα στο βλέμμα... 

Μα, είπαμε να σκοτώσω τον φασίστα μέσα μου. Όχι τον απέναντί μου!


4 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Αξιοι της μοιρας τους Λωτοφαγε! Κι αυτοι και ολοι μας! Αφου ακομα υπαρχει ο Στουρναρας στη θεση που ειναι και μπορει να λεει αυτες τις κουβεντες, αξιοι της μοιρα μας...

Λωτοφάγος είπε...

@ Είπε και κάτι τρομερά για τους αυτόχειρες, Butterfly, αλλά είχα ήδη αναρτήσει το βιντεάκι.
Έχεις δίκιο.

Mia Petra είπε...

Απίθανος ο σχολιασμός σου στο τέλος!! Χαχα! Καλό βράδυ φίλε μου!

Λωτοφάγος είπε...

Χεχε! Καλή σου νύχτα, Τζόαν. Θα σε επισκεφθώ με το φως της μέρας.