Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Καβάφης, ο σύγχρονος.

Δεν έχω διαβάσει πολλή ποίηση στη ζωή μου. Όταν έπεφταν στα χέρια μου ποιήματα, όμως, δεν απέστρεφα το βλέμμα. Οι ποιητές έχουν πάντα μια ξεχωριστή ευαισθησία. Κάποιοι ξεπερνούν την εποχή τους και άλλοι -λίγοι- κατορθώνουν να γίνουν παγκόσμιοι, εκφράζοντας τον Άνθρωπο με τις αντιφάσεις, τα πάθη, τις φωτεινές και σκοτεινές πλευρές του.

Ένας τέτοιος ποιητής είναι ο Κωνσταντίνος Καβάφης. Είναι χθεσινός, σημερινός και αυριανός. Έλληνας, Αυγύπτιος, Κινέζος, Κουβανός. Άντρας και Γυναίκα. Ό,τι κι αν είσαι, όπου κι αν μένεις, σε όποια εποχή, διαβάζοντάς τον, νομίζεις ότι μιλά σε σένα.

Πηγή της είδησης και των εικόνων: iefimerida

Φέτος είναι η χρονιά Καβάφη, και οι άνθρωποι του Ιδρύματος Ωνάση είχαν τη φαεινή να βγάλουν τον Ποιητή στο... δρόμο, για να συνομιλήσει με τους απελπισμένους Αθηναίους. Οι στίχοι του σε σταθμούς και λεωφορεία συνδυάζονται με το logo του Ιδρύματος και τα γυαλιά του μεγάλου Αλεξανδρινού:

Ούτε κι εγώ


Η Αθήνα από σήμερα μιλάει: Στίχοι του Κ.Π.Καβάφη διατρέχουν την πόλη σε λεωφορεία και μετρό και έχουν κάτι σπουδαίο να πουν [εικόνες]
Για όσους αισθάνονται ξένοι σε μια τέτοια πόλη


 Το αγαπημένο μου






Δεν υπάρχουν σχόλια: