Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Τσα! I'm back! Καλό μήνα σε όλους σας.

Ξέρω, η κατάσταση εντός και εκτός είναι χάλια. Τα τύμπανα του πολέμου χτυπούν ξανά, ο Ολάντ είναι το καινούριο "κανίς" του Ομπάμα, για μια ακόμα φορά ο ΟΗΕ αντιμετωπίζεται σαν ενοχλητική ΜΚΟ, η πολιτική κατάντησε τρύπια σημαία, η εφορία ψάχνει τις άδειες τσέπες μας, η εκπαίδευση κι η περίθαλψη διαλύονται στα χέρια ηλιθίων, εργασία και ασφάλιση είναι νοσταλγικές λέξεις, και καμιά χώρα δεν θέλει "να γίνει Ελλάδα".

Όμως, πάντα ο Σεπτέμβρης σημαίνει μια νέα αρχή. Έχει κάτι το αισιόδοξο. Κι ας μας διαψεύδει πολλές φορές.
από εδώ

Φέτος κάναμε επιτέλους λίγα μπανάκια, απολαύσαμε ουζάκι με λιτό μεζέ χαζεύοντας τα φώτα της μικρής πόλης στον ορίζοντα, γελάσαμε, εκδράμαμε εις τας εξοχάς, διαβάσαμε συναρπαστικά βιβλία και, κυρίως, περάσαμε τον Δεκαπενταύγουστο με τα ξενάκια μας.

Από την άλλη, επιδόθηκα στο αγαπημένο μου κυνήγι... εντόμων, τα τσιμπήματα των οποίων μου προκάλεσαν εκτεταμένη δερματική αλλεργία, και επέστρεψα με μια κάκωση στο θώρακα. Πάλι καλά που δεν έπεσα σε τσούχτρες ή σε ναρκοπέδιο, δηλαδή.
Βλέπετε, ακόμα και οι διακοπές μπορεί να γίνουν επικίνδυνες για τα καλομαθημένα παιδιά της πόλης.

Ωστόσο είμαι πάλι εδώ και ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις ευχές τους. Να είστε πάντα καλά και να τα λέμε.

8 σχόλια:

Mia Petra είπε...

Φίλε Λωτοφάγε, καλή επιστροφή στην πόλη. Αν εξαιρέσουμε τα κουνούπια, όλα μια χαρά και προπαντός οι διακοπές μαζί με τα ξενάκια σας! Αυτό ήταν το καλύτερο νέο! (Κι έπειτα, τα ωραία βιβλία!) Σε φιλώ λοιπόν, εύχομαι σιδερένιος και καλό σου μήνα!

Διαχειριστής είπε...

Καλωσόρισες πίσω!

Μαρία Νικολάου είπε...

Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο.

Λωτοφάγος είπε...

@ Μόνο τον Δεκαπενταύγουστο περάσαμε μαζί τους, Πέτρα μου. Σε... ουδέτερο έδαφος. Χαρήκαμε, όμως, πολύ.
Να είσαι πάντα καλά και δυνατή.

Λωτοφάγος είπε...

@ Καλώς σας βρήκα, Κερασιά μου. Με τον στρατάρχη Βενιζέλο και τα όλα σας. Χαχαχα!

Λωτοφάγος είπε...

@ Καλό μήνα και σε σένα, Μαρία μου. Πάντα γερή και δυνατή.

airis είπε...

Welcome back!
Καλό μήνα! Και καλή σεζόν θα πω... αποφεύγοντας κρύα και Χειμώνες! Παιδί του καλοκαιριού γαρ!
Τα φιλιά μου!

Λωτοφάγος είπε...

@ Χαχαχα! Και τα δικά μου.