Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Αναδίπλωση

Στις 16 Σεπτεμβρίου, το άρθρο του ανεκδιήγητου Στέφανου Κασιμάτη στην Καθημερινή της Κυριακής έβαζε φωτιά στο διαδίκτυο:
"Οσοι πιστεύουμε στην δημοκρατία οφείλουμε ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στην Χρυσή Αυγή - και σοβαρολογώ απολύτως. Της το οφείλουμε για την ευκαιρία που μας προσφέρει -και μάλιστα την ώρα που την έχουμε μεγαλύτερη ανάγκη- ώστε να διορθώσουμε λάθη δεκαετιών και να κάνουμε μια νέα αρχή στην πολιτική ζωή. Είναι η ευκαιρία που δίνεται στη νομιμότητα να αναμετρηθεί, επιτέλους, με την οιονεί νομιμοποιημένη βία της Αριστεράς: αυτό το καρκίνωμα της Μεταπολίτευσης, που όλοι το φοβούνται και κανείς δεν το αγγίζει· αυτό που σήμερα αποτελεί το βασικό εμπόδιο στη μετάβαση της χώρας από την εποχή των σοβιέτ με αστακομακαρονάδα (ελληνικό μοντέλο του σοσιαλισμού...) στη σύγχρονη πραγματικότητα". (εδώ)

Της αιμοδοσίας το ράντσο είναι για τους λεβέντες!

 Η περίφημη "εξίσωση των δύο άκρων"! Στο κείμενο, η θραύση των μαρμάρων εξισώνεται με τις δολοφονικές επιθέσεις κατά μεταναστών, η κατάληψη του μεγάρου "Υπατία", με τη ναζιστική ιδεολογία και ο τρόμος που σκορπούν οι χρυσαυγίτες,  με την προσπάθεια των κατοίκων της Χαλκιδικής να σώσουν τη γη τους από το κυάνιο των χρυσωρύχων!

Στις 23 Σεπτεμβρίου δημοσιεύει την επιστολή ενός αναγνώστη, ο οποίος τονίζει: " Στην Ελλάδα πλανάται ένα φάσμα, το φάσμα του Εμφυλίου, της έμπρακτης βίας που κατέστρεψε την ίδια την πολιτεία εφόσον το διακύβευμα ήταν εν τέλει η κατάκτηση της πολιτείας. Αυτό το φάσμα, το σκιάχτρο της βίας, είναι που τρομοκρατεί ακόμα την αστική έννομη τάξη - και εν τοις πράγμασι ένας εμφύλιος είναι ένα εξαιρετικά τραυματικό γεγονός που τα αποτελέσματά του τα βιώνουμε ακόμα σήμερα." [...] "Εδώ όμως αρχίζει και η διαφωνία μας", συνεχίζει ο επιστολογράφος, "διότι η ναζιστική βία δεν έχει ιδεολογική παράδοση στην Ελλάδα. Πρόκειται για νέο φρούτο και έχει άλλη καταγωγή και όχι την εν συντομία μνημονευόμενη ανωτέρω διπλή παράδοση βίας. Πρόκειται για ακραία φυλετική βία στηριγμένη στη ναζιστική παράδοση. Ως τέτοια πρέπει να αναφέρεται και όχι ως απάντηση ή ομοειδής με την “αριστερή” βία. Αντίστοιχη προς την αριστερή βία στην Ελλάδα υπήρξε η καθ’ υπερβολήν βία που αναγκάστηκε να ασκήσει το κράτος την περίοδο 1946 - 1949 για τη σωτηρία του. Σε άλλα κράτη μπορεί να συνέβησαν άλλα πράγματα αλλά στην Ελλάδα αυτή είναι η αντιστοίχιση." (ολόκληρη η επιστολή εδώ)

Ο Κασιμάτης τραυλίζει, προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα: "Με τη σειρά της, η εφαρμογή του νόμου με τρόπο ακριβοδίκαιο προϋποθέτει ηγεσία· και για την ύπαρξή της ας μου επιτραπεί να αμφιβάλλω. Πιθανότερο θεωρώ να υπάρχει Θεός, παρά ηγεσία του αστικού κόσμου εν Ελλάδι..." (Ουάου!)

Και, ξαφνικά, την περασμένη Κυριακή, ανακρούει πρύμναν. Αναφέρεται αρχικά στον Βύρωνα Πολύδωρα, ο οποίος θεωρώντας ότι το μάθημα των θρησκευτικών απειλείται, εκθειάζει την εφαρμογή του αλλού: «Στο Ισλάμ, τα θρησκευτικά καθήκοντα του μουσουλμάνου ξεκινούν σχεδόν από τη γέννησή του και καθορίζονται από το νομικό – ρυθμιστικό πλαίσιο, τη σαρία, που περιλαμβάνει εντολές για όλες τις πτυχές του βίου. Γι’ αυτό τον λόγο, ο μουσουλμάνος διδάσκεται από μικρή ηλικία το Κοράνι και οφείλει τυφλή και πλήρη υποταγή στις επιταγές του». (καλά, αυτός έχει ξεφύγει εντελώς!)

"Και λοιπόν;" σχολιάζει ο Κασιμάτης. "Επειδή αυτό ισχύει στο Ισλάμ είναι δυνατόν να χρησιμοποιείται ως μέτρο για την Ελλάδα;" Στη συνέχεια καταφέρεται εναντίον της επίθεσης στο Χυτήριο, της "εξαφάνισης" του ομοφυλόφιλου φιλιού από αγγλική σειρά της ΕΡΤ, του παραληρήματος του Μητροπολίτη Πειραιώς και της σύλληψης του "γέροντα Παστίτσιου"! Για να συμπληρώσει ότι: "Η θρησκευτική πίστη, η εθνική ταυτότητα, όλα αυτά τέλος πάντων τα οποία οι απειλούμενοι νομίζουν ότι τα προασπίζονται, στην πραγματικότητα περισσότερο κινδυνεύουν από τους ίδιους και τις πράξεις τους. Από την τηλεοπτική εικόνα και το σχετικό βίντεο που κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο, περισσότερο εκτίθεται με τη δημόσια συμπεριφορά του ο Ηλίας Παναγιώταρος παρά οι «βλάσφημοι» συντελεστές του «Corpus Christi». Οι τελευταίοι στήνουν μια θεατρική παράσταση που απευθύνεται αποκλειστικά και μόνον σε όσους θα επιλέξουν με την ελεύθερη βούλησή τους να την παρακολουθήσουν, ενώ ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής επιβάλλει τη χυδαιότητα του υβρεολογίου του στους πάντες. Πιθανό είναι, βέβαια, το σόου της Χ.Α. να αποσκοπεί στη διείσδυσή της στις ψήφους των θρησκόληπτων, που δεν διαφέρουν και πολύ κατά τη νοοτροπία από τον Αχμεντινετζάντ". (εδώ)

Μπα, δεν την ευχαριστείτε πια;

Τέλος, βγάζει την είδηση ότι ο Μάκης Βορίδης θα είναι υποψήφιος της ΝΔ για τον Δήμο Αθηναίων, διότι "συνδυάζει και τον τεχνοκρατικό ρεαλισμό που απευθύνεται στα ανώτερα στρώματα και το πολιτικό προφίλ που μπορεί να αναχαιτίσει τη Χρυσή Αυγή"
Μάλιστα. Το τσεκούρι εναντίον των μεγάλων μαχαιριών. Άψογα!

Γιατί ασχολούμαι με τον Κασιμάτη; Διότι είναι ο ανεμοδείκτης του ΑλαφουζέΙκου. Το οποίο Αλαφουζέικο ίσως ανακάλυψε πως το τέρας, που ζέστανε κάτω από τις φτερούγες του και υπερπροέβαλε, τείνει να γίνει ανεξέλεγκτο και απειλεί την καθεστηκυία τάξη.

Εξάλλου, σε άλλη σελίδα, ο Άγγελος Στάγκος αναρωτιέται: "Το ερώτημα λοιπόν που ανακύπτει είναι πώς η κοινοβουλευτική δημοκρατία θα αντιμετωπίσει τη λαίλαπα της Χρυσής Αυγής, αφού την άφησε να ανδρωθεί. Γίνεται συζήτηση αν πρέπει να τεθεί εκτός νόμου, που δεν είναι εύκολο, ούτε πιθανώς σοφό, ή αν πρέπει να δίδεται τόση δημοσιότητα στα κατορθώματά της. Το φρόνημα και οι ιδέες δεν διώκονται στον νομικό πολιτισμό μας, μόνον οι παράνομες πράξεις, ενώ είναι αδύνατον να καθοριστεί το μέγεθος της δημοσιότητας για όσα συμβαίνουν. Όμως και πολιτικά θα δημιουργηθεί θέμα με τις 18 έδρες που θα μείνουν κενές και θα πρέπει να γίνουν εκλογές γι’ αυτές, άλλο αν η ίδια η Χρυσή Αυγή το επιδιώξει κάποια στιγμή αποχωρώντας από τη Βουλή. Αρα, εκείνο που μένει είναι η αμείλικτη στάση της πολιτείας απέναντι στα μέλη και στελέχη της Χρυσής Αυγής που παραβιάζουν τους νόμους."

Κατά τα λοιπά, στη γειτονιά μου, η Χ. Α. εγκαινίασε στις 15 Οκτωβρίου παράρτημα βορείων προαστίων, ενώ το απόγευμα του Σαββάτου πραγματοποιήθηκε αντιφασιστική πορεία. Η Λεωφόρος Ηρακλείου έκλεισε από την αστυνομία και οι διαδηλωτές έσπασαν τις κάμερες της Alpha Bank και τη βιτρίνα αγοράς χρυσού. Η τελευταία διαδήλωση που θυμάμαι στο ήσυχο -έως νυσταλέο- προάστιό μου είναι τον Δεκέμβριο του 2008, μετά τη δολοφονία του Γρηγορόπουλου, όταν οι μαθητές επιτέθηκαν με... νεράντζια στο αστυνομικό τμήμα! 
Ας μην ανησυχούμε όμως. Τα χρυσαύγουλα θα φροντίσουν να μας αφυπνίσουν. Και ίσως κάποιοι, κάποια στιγμή, αναρωτηθούν πού τα βρίσκει τόσα λεφτά να ιδρύει παραρτήματα ακόμα και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, να ταΐζει φτωχούς και να εξοπλίζει τα μέλη της.

4 σχόλια:

Διαχειριστής είπε...

Αν τους ενδιέφερε πραγματικά να χτυπήσουν τον φασισμό, θα έκαναν π.χ. θέμα τα βασανιστήρια στη ΓΑΔΑ τις βίαιες επιθέσεις των ΜΑΤ σε πολίτες που διαμαρτύρονται, το οτι η αστυνομία φυλάει στις Σκουριές όπως και στο Κορωπί πέρσι τους μεγαλοεργολάβους και όλα αυτά του απολυταρχικού μας καθεστώτος του οποίου η Χ.Α. είναι σαν το Πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέυ.

...Ατακαδόρ είπε...

«Να χτυπήσουν τον φασισμό»;;;

Το "γέννημα-θρέμμα" τους;;;

Δεν μάς τα λες καλά Κρινοκέρασο...

Λωτοφάγος είπε...

@ Εξαιρετική η σύγκριση με το πορτρέτο του Ντόριαν Γκρέι, Κερασιά!
Πράγματι, το ίδιο αποκρουστική με εκείνο.
Η Καθημερινή εκφράζει κάθε φορά τη στροφή της άρχουσας τάξης προς συγκεκριμένο κόμμα.
Μετά το 2000, αν παρακολουθείς τους τίτλους των άρθρων, καταλαβαίνεις ποιος θα είναι ο νικητής των επόμενων εκλογών.
Μόνο φέτος έπαθαν κολούμπρα, διότι δεν τους έβγαιναν τα κουκιά, αλλά αποδύθηκαν σε πρωτοφανή λασπολογία και τελικά ο εκλεκτός τους έκοψε πρώτος το νήμα.

Λωτοφάγος είπε...

@ Το γέννημα θρέμμα και δεκανίκι τους, Ατακαδόρ.
Καλό σου βράδυ.