Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Τι του λείπει του ψωριάρη; Φούντα με μαργαριτάρι

Ο Σωτήρης Χατζάκης έκρινε, φαίνεται, πως το μόνο στραβό στο Εθνικό Θέατρο ήταν το λογότυπό του:

(Κατά τη γνώμη μου είναι πολύ ωραίο, αλλά δεν είμαι και το μέτρο)
Έτσι προκήρυξε ανοιχτό διαγωνισμό προς όλους τους Έλληνες για νέο λογότυπο, τον οποίο θα κρίνει μια επιτροπή, εκ των ενόντων μεν, παντελώς άσχετη με τα γραφιστικά δε: 
Σωτήρης Χατζάκης, Ιωάννης Μετζικώφ, Αντώνης Κούφαλης, Ουρανία Τριβέλλα, Κατερίνα Αγγελιδάκη.
Όσο για το έπαθλο, 1.500 ευρώ!
Έξαλλοι οι γραφίστες -στον κλάδο των οποίων η ανεργία φτάνει το 99%- κυρίως επειδή αυτός είναι ο δεύτερος διαγωνισμός που τους αντιμετωπίζει σαν ζήτουλες. Είχε προηγηθεί ο διαγωνισμός του Δήμου Αλοννήσου, με έπαθλο... πενθήμερη δωρεάν διαμονή στο νησί!

Βέβαια, ο Σ. Χατζάκης δεν έχει εξοργίσει μόνο τους γραφίστες. Από πέρυσι που ανέλαβε τα καθήκοντά του, έχουν ήδη παραιτηθεί ο συνθέτης Σταύρος Ξαρχάκος επειδή δεν συμφωνούσε με Λαζόπουλο-Φιλιππίδη, η σκηνογράφος Έλλη Παπαγεωργακοπούλου και ο σκηνοθέτης Δημήτρης Μαυρίκιος.
Περισσότερα για τα έργα και τις ημέρες του Σ. Χατζάκη, δείτε εδώ

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Και μετά θα έρθει η νέα διοίκηση και θα προκηρύξει ξανά διαγωνισμό γιατί δεν θα είναι καλό αυτό το λογότυπο και πάει λέγοντας...
Τι του λείπει του ψωριάρη;;;

Διαχειριστής είπε...

Κι εμένα μ αρέσει. Τι βλακείες θεέ μου!

Λωτοφάγος είπε...

@ Πριν από την κρίση, άλλαζαν κουρτίνες και μοκέτες, Σοφία Σοφάκι. Τώρα αλλάζουν λογότυπα.
Έχει ο καιρός γυρίσματα.

Λωτοφάγος είπε...

@ Και δεν είναι η μοναδική του βλακεία, Κερασιά μου. Έχει απόθεμα...